Lördag

Har just kommit hem från Edsbyn, har vart hos Elsa med tjejerna, bara myst på sådär. Skönt :) Man har det allt för bra alltså!

Idag var det fullspäckat på jobbet, fick kuta arslet av oss och det var Linneás, vår nya tjejs, första dag! Kul kul :)

Efter jobbet var det grillning på gång, vad annars i detta väder menar jag? Jeppe kom förbi och käkade, likaså Ciya, han hade med sig en vattenpipa så grabbarna rökte som bortsbindare ute på "terassen" haha! Sen for jag som sagt till Edsbyn och grabbarna är nu på Tranan! Det var min dag det.

Gårdagen var mysig, låg ute i solen en lång stund och blev såklart illröd i fejjan vilket jag fick höra ganska friskt resten av kvällen, haha! Var runt och hälsade på lite folk på eftermiddagen, blev bjudna på mat hos Ds mormor, hälsade på Micke och Stina för att träffa lilla Joline en sväng och så en vända till sväres :) På kvällsidan var jag och älsklingen ut på en tur med Fridas vespa, han med kepan bakofram och jag med klänning, och hjälm på knoppen, snacka om att man kände sig som 14 igen, haha! :)

Senare kom Dannes kompanjoner Jeppe och Ciya, vi åkte på Max och käkade lite, M&M följde oxå med. Två jävligt fina trios alltså, haha!

Kom av mig en sväng så nu har klockan hunnit bli mycket ser jag. Men så var det med det, bjuder på en bild på världens bästa vänner oxå! ;)




Kommentarer
Skrivet av: Michaela

lovar att du tänkte att jag var den röda...

Datum: 2009-05-03 Klockslag: 11:17:38
Skrivet av: matilda

Haha, och jag tänkte säga att jag var den gula. så då bestämmer vi så va? ;)

Datum: 2009-05-03 Klockslag: 12:17:16
Skrivet av: Evelina

Hahaha! Ja det säger ju sig självt det där.. :P

Datum: 2009-05-03 Klockslag: 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0