Onsdag

Vilket härligt väder vi haft idag, hoppas hoppas hoppas det håller i sig till helgen! Mina planer blir inte lika bra utan solsken..

Kom nyligen in från en runda i Alfta, började med promenad upp för Storsvedenbackarna (2,5 km) sedan sprang jag en runda på 5 km, riktigt skönt trots att det kändes i benen att det var ca 2 veckor sedan jag sprang sist, skärpning! Imorgon kan jag väl knappt gå i trappen på jobbet tänker ja, hehe. Men det är skönt med träningverk, då får man känna att man lever!

Nu ska jag ta en snabbdusch sedan ska jag försöööka lägga mig innan 12-slaget, har inte hänt på evigheter tyvärr. Imorgon har jag tänkt uträtta några ärenden och försöka beta av lite mer från min "vill ha" lista, hoppas på att hitta en bänk på Jysk eller nått. Så det är bäst jag är pigg imorgonbitti och befinner mig i Bollnäs 10 sharp, så har jag en timme på mig innan det ska knegas.

Godnatt!


Kommentarer
Skrivet av: L

det finns ensnygg bänk på jysk, i samma serie som jag köpte balkong möbler till emil, finns dock bara i svart, och det vill du kanske inte ha? men finns säkert något annat med! :)

Datum: 2009-06-18 Klockslag: 15:42:42
Bloggadress: http://englundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0