Sjukt trött

Jag är så himla trött att jag skulle kunna somna på fläcken! Har sagt det förr och säger det igen, jag är inte gjord för tidiga mornar! Speciellt inte när jag alltid blir sen i säng, inte en dag före 12 på hela veckan. Livet är hårt. Men imorgon är sista dagen, sedan är jag långledig. På lördag ska jag sova längen, sen kliva upp och ge älsklingen en allahjärtansdag present som jag faktiskt köpte idag ;) På tal om shopping köpte jag även den fina lilla bruna väskan på Lindex idag, allt jag behöver nu är lite vår och värme. Jag och Lena, min arbetskamrat, går som isbitar på jobbet. Vad vi än har på oss fryser vi, och inte har vi någon luist att köpa mera vinterkläder häller när det bara dräller av härliga vårplagg i butiken! Så typiskt när det är säsongsbyte, man är ju nästan klädlös!

Idag var faktiskt en lite annorlunda dag på jobbet.. Först kom ett gäng gymnasieelever som hade fått lov att låna lite kläder av oss till ett moderepotage i en skoltidning! Hjälpte dem att plocka ut 3 supersnygga outfits som jag gärna äger själv! En av dom äger jag faktiskt oxå, leopardblusen med skinnväst över.. Sen kom ett gäng mindre kids från årskurs 3-4 och ställde några frågor och tog kort på mig och Lena, haha. Kul att de var så himla små, jag minns att jag kände mig alldeles stor när jag gick i 4an :P

Nu kom Frida hit för att låna lite partykläder, så vi får väl göra en djupdykning i garderoben och se om vi kan hitta nått. Känns ytterst tveksamt.

Ikväll måste jag försöka komma i säng tidigt, men vi vet ju hur det blir med den saken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0