Mycket vill ha mer..

Sitter och suktar efter den här jackan typ varje kväll numera, och ju mer jag tänker på den desto mer vill jag ha den såklart. Den känns verkligen som jag! Så slog det mig precis, att det kostar inget att prova.. Har ett paket som ligger och väntar att bli skickad från H&M, så den får följa med i det så jag får hem den och kan känna på den ialf! Säkert är skinnet alles mjukt och fint...
Och som vanligt när det är torsdag har H&M fyllt på shoppen med massa nytt, och massa snyggt denna gång måste jag säga!

Skinnjacka med nitar, 1499 kronor.


Kängorna jag köpt finns åter i lager tex.. 299 kronor.


Cardigan med markerade axlar, så snyggt! 349 kronor.

Mockastövel med alla rätt! 599 kronor.

Listan skulle kunna göras lång..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0