Vårsolen

Vilken underbar vårdag! Har dessvärre jobbat hela dagen så jag har fått stått inne, jag och Inger spekulerade lite i hur det vore att ha en cabbad butik, haha, det vore nått!

Efter jobbet gick jag till mormor och hälsade på en sväng, käkade tunnbröd som alltid när man är där, och satt i köksbordet och snackade skit och tittade på hennes gamla glasögon :P Trevligt!

Kom nyss hem och jag funderar på om man skulle ta en liten promenad, men fötterna säger ifrån efter att ha gått i dåliga skor en del dag, så vi får se. Daniel pillar med bilen men så fort han kommer hem ska vi nog lyxa till det och åka och köpa pizza! Lämpligt, och jättelängesen jag åt det så det kan bli nått det..

Ikväll får vi se vad som händer, kanske hamnar i Edsbyn hos Malin med tjejerna. Sånt som visar sig! Golven behöver oxå städas, men näe, då tar jag hällre en promenad, hihi.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0