My baby is home!

Jag missade faktiskt inte bussen till jobbet igår, men var tvungen att avstå för att gå in och pussa och säga hejdå till Daniel så jag kunde springa till hållplatsen. Det var snällt av mig, annars hade han behövt skjutsa mig till kostnaden av en puss! Så nu vet ni.

Dagen gick snabbt och när jag kom hem var jag jättehungrig och blev skitsur på Danne för att allt blev krångligt med mat och så, haha stackarn. Fast han är verkligen krånglig ibland, blir galen när man inte får något vettigt svar ur honom. Någon som känner igen sig? Ja, tänkte väl det. Killar.. Sen blev vi sams såklart och jag tog på mig hälften för att allt eftersom det berodde på att jag var så himla hungrig. Haha. Så tillslut blev det pizza hos våra grannar Westman och Sandra med ett gäng! Gött!

Kvällens höjdpunkt var när Sara kom in genom dörren! Alltid lika kul att träffa henne! :) Vi hängde lite här och var, med grabbarna hos Westman, träffade Matilda, Carro Olsson och Emma Hoof och sådär. Innan kvällen var slut hade hon och jag stupat trötta i min soffa, käkat dillchips och pratat om allt möjligt. Vad jag är glad när du är hemma :)

Idag har inte hänt så mycket än. Nu tänkte jag ladda upp lite fler bilder sedan ska jag åka till mamma och bli bjuden på mat. D åkte precis, han skulle sätta sig på tåget, åka långt uppåt och köpa en bil. Vinterns andra "vinterbil", lagom till vintern är slut. Han har alltså haft samma röda Honda hela vintern nu och jag är mäkta imponerad! Så vad han ska med bilen han ska köpa nu till vet jag inte, snart ska ju riktiga Hondan fram ialf ju. Men det är ingen idé att fråga, haha.
Fan vilket långt och tråkigt inlägg! Varsågod. Pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0