"Ibland är det bra att vara envis.."

Och ibland inte! Klockan är halv 2 och Micke målar fortfarande golvet i garderoben.. Men är huvet dumt får kroppen lida ;) Duktig är han ialf, och jävligt snygg i snickarbyxor! ❤ Idag när jag kom hem hade han monterat ihop våran stora fina soffa oxå! Och så var tapeten i vardagsrummet klar, jag var så himla nojig ang den men vi blev sjukt nöjda! Nu ska jag försöka sova, jobb imorgon, men lite dåligt samvete får man när man hör hur han sliter i rummet brevid..


Kommentarer
Skrivet av: Ida

Hej Evelina! Att hitta soffbord till denna soffa var nog det svåraste jag gjort! Vårt är 85x85 och det funkar. 5 cm på vardera sida skulle nog bli lite småtight, spec om det är fyrkantigt, men å andra sidan vänjer man sig fort. Hoppas det löser sig, vet ju hur klurigt det är!
Kram Ida

Datum: 2012-11-05 Klockslag: 14:38:51
Bloggadress: http://behindeveryman.se/ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0