Maj maj måne

Inatt drömde jag att min iPhone sprack och gick i bitar, vaknade med panik! Sjuk i huvet man är.. Borde lämna in den på lagning då det vart nått fel på högtalarna under samtal ända sedan jag fick den.
Ramis med tjejerna var gryymt!! Vi bodde så jäkla fräscht, åt god mat, åkte lite skidor, satt i backen med en (läs: några) bärs, röjde på afterskii, rockade på scen med Hardcore superstars, vissa konstaterade att E-Typer är kass på efterfest och många är helt sjuk på fest!! :D
Annars snurrar det på. I måndags slutade jag med fika och godis, känner mig genast mycket fräschare eftersom jag tränat mycket och så. Gruvar mig lite till helgen och allt vad det innebär med snask osv.. Men jag har hört att det tar två veckor att bli kvitt sockerberoendet så det bara SKA jag fixa :) Idag har jag vilodag, har inte ens tagit någon morgonpromenad för att vila benhinnorna som värker. Man måste lyssna på sin kropp! Istället klev jag upp imorse och vek tvätt till tonerna av Svenska sommarvisor, haha jag är fan en liten kärring ändå..
Ikväll ska jag ha myskväll med min kille som kommer hem från några dagars jobb i Ludvika :) Jag köpte honungsmelon och sjukt goda jordgubbar på torget nyss! Utomlandskänslor, lite lätt rosig om kinderna efter en tur till solarieöarna.. Haha!
Nu måste jag lägga på en rem, hopp in i duschen, snart kallar jobbet! Tjingeling :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0