Tjejkväll!

Igår var vi på julbord på Växbo kvarn med jobbet, åt så det kändes som att man rullade ut därifrån. Julbordet var okej tycker jag, föredrog verkligen Gourmémenyn som man fick välja och vraka fritt ifrån, mer min mello! ;) När vi kom hem tog jag och min fina kollega Frida en sen promenad för att låta magen sjunka in lite, riktigt skönt!

Ikväll har vi haft tjejmys i Norrborn hos Malin i hennes fantastiska hem! Så himla mysigt! Vi hade beställt jultallrik även då från Växbo kvarn och idag smakade det sjukt bra! :) Vi har skvallrat och skrattat hela kvällen, som vanligt när vi träffs! Såna här kvällar fyller man verkligen på energin med, tack fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0