Munkar med hål i!

Det vankas mot jul och dagarna bara snurrar på därav den glesa uppdateringen! Längtar så mycket efter julmat och julklappar!! ;) I år tycker jag det är superkul att handla klappar och jag skulle kunna köpa hur mycket som helst till mina nära och kära, gillar när det flyter på lixom! (Förra året handlade jag ju inte en enda då vi var i Thailand med familjen..)
Helgen har vart så himla bra, fått en del uträttat, haft massa mystid ihop med sambon, jag har bakat lussebullar och saffransskorpor (fast jag hatar att baka bullar för det är så kladdigt, drygt och tar lång tid) och i söndags bjöd vi hem massa vänner på Andra adventsmys och dagen avslutades i famnen på min karl med Sunes jul på datan ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0