Evelina - en glad jävel!

Sitter hemma med värsta fånflinet, bara myser av att bara vara här! Älskar livet! Har tränat hårt ikväll, är inne i ett riktigt bra flow! Känner mig stark och i form igen efter Thailand. Några kilon eller centimeter har jag dock inte blivit av med vad jag vet, men fan, allt löser sig :P Malin är positiv energi personifierad, Johanna och jag smider härliga planer, Grannis-Sara och jag har börjat springsäsongen (började med 55 minuter igår). Sofie lämnar porriga hemliga meddelanden på min data, jag längtar efter Thaimat och det ska jag få redan imorgon, sedan bär det av på riktigt till Bankok med familjen i December, Sandra är så snygg, min hy är bra, jag gillar storpussar, Carro festar åt mig i Miami, magen mår fortfarande kasst efter Thai och jag är pankare än vad jag nånsin vart i mitt liv men jag är en riktigt glad jävel!





Kommentarer
Skrivet av: Mikaela

Åh, vart är gilla-knappen på det här inlägget då ;) hihi. ( letar och letar )

Datum: 2011-05-13 Klockslag: 23:04:38
Bloggadress: http://ingamikaela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0