1a Mars - En sjujäkla bra dag helt enkelt

Började med plåtning på jobbet som gick bra, ska bli kul att se bilderna sen! Sen knatade jag till Salong Donna/Man för att låååångluncha i timmar med Carrobarro ♥ Det blev rödspätta med sallad från Roy´s, inget spektakulärt direkt men det var gott ändå! Sällskapet var ju ändå hela grejen!
Slank in på banken och uträttade lite ärenden jag tänkt göra länge men aldrig blivit av. Bla öppnade jag ett pensionsparkonto och fick lite överblick på min ekonomi, så jäkla skönt att ha det gjort! Nu är framtiden säkrad :P Sen gick jag på shoppingrunda på stan för jag ansåg mig själv vara värd det och gud så himla nöjd jag blev med mina inköp, visar imorgon!
Har även hunnit med att få snabbesök av moster Lillevi på som jag fick bjussa på mellis, passade på att låna bilen och veckohandlade, skönt att slippa gå och bära på tunga kassar för en gångs skull. 
Ikväll har jag tränat med bästa systrarna Davidsson, ett hårt pulse&power pass som gick bra förrutom att jag fick skitont i armbågen efter min vurpa när vi körde triceps, gjorde mig arg och frustrerad, tog ut det på magövningarna sen istället.. :P
Lagade go mat efter träningen och resten av kvällen har jag spenderat i soffan med mig själv, lite hushållssysslor som diskning och så har jag provat en ny hudvårdsserie, ska bli spännande att se vad jag tycker om den. Återkommer om det.
Nu är det bäst att knoppa, imorgonbitti kommer radio och intervjuar mig på jobbet. Alltid jag som sätts på dessa grejer, bara att ställa upp. Kunde ju vart värre, som tv tex, jag hade vägrat :P Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0