Snabba ryck

Nu är jag stressad för att jag ska hinna lägga mig innan kl 12 idag, bara därför kommer jag väl börja babbla på hur mycket som helst. Det vore lixom likt mig!

Gårdagen var ialf toppen! Efter jobbet gick jag till Mormor som bjöd på mat, fick kålsoppa till förrätt och jag tjöt av lycka! Love it! Mumsade i mig massa gott i sällskap av Mormor, Björn, Moster Lisa, Conny, Oliver och Filip. Mätta och belåtna följde jag sen med hem till Moster.. Jag, Oliver och Filip gick till pulkbacken och åkte madrass, skitkul! Sen spelade vi spel med grannarna och hade allmänt trevligt :) Tjejerna mot killarna i Alias och vi spöa såklart dom rätt rejält :P Senare kom Sandra och hämtade mig så vi åkte hem till Johanna och hängde med henne, Klara och Petter! Gillar lixom när man hinner göra många roliga saker på en dag :)

Idag tog jag ut en redigan sovmorgon :P Vaknade strax före 14 sedan låg jag kvar i sängen och läste en stund, tog det lilla lugna lixom. Åt en rejäl frukost innan jag gick ut på långpromenad med slutdestination Ica! Med tunga kassar knatade jag sista biten hem för att laga ihop lite roulader, jag är nog mästare på det ;) Sen har jag städat hela lägenheten och donat på. Så skönt att göra allt i sitt eget tempo, precis när man känner för det. Jag är laddad för en ny arbetsvecka och imorgon drar äntligen träningen igång igen! Som sagt, mycket babbel.. Sätter punkt här och säger godnatt! :) 6 minuter kvar till 12..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0