Patience

Myskväll hemma. Jag, soffan och Let´s Dance it is! Har legat och slumrat så och tydligen måste jag somnat precis innan Bagges nummer, och exakt när han var klar.. Det ända jag lixom kände att jag ville se, annars kollade jag bara för tidsfördriv och ren underhållning. Har jag sagt att jag oxå vill kunna dansa?! Detta eviga tjat varje Let´s Dance säsong, haha..

Fick ett ryck för ett tag sedan och tog tag i ett av mina nyårslöften. Jag började testmåla lite med oljefärg.. Blev inge vidare och med mitt tålamod går det väl snabbare att spara ihop 28000 och köpa en äkta Gynning tavla än att måla en egen som man blir någorlunda nöjd med. Man inser lixom vad svårt det är med färg och vad otroligt skicklig man måste vara för att få till allt så snyggt! Aja, kan väl ge det ett till försök. Sen är det bara börja spara :P Appropå nyårslöften så bröt jag för 19 minuter sen återigen "lägga sig innan 12 regeln", fuck. Ikväll sattsar jag på halv 1! Godnatt :)

By Carolina Gynning



Kommentarer
Skrivet av: Malin

Tack Eve! Du är så fin :)

Datum: 2011-01-09 Klockslag: 22:05:06
Bloggadress: http://suckanelf.blogg.se/
Skrivet av: Ulla-Marie

Hon är verkligen en bra konstnär 'n där rackarn.

Datum: 2011-01-11 Klockslag: 06:18:45
Bloggadress: http://ulla-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0