Myror i brallan

Idag har jag haft en mysig ledig dag! Lunchade med Jeckan på Kafé Rost och Deli, Byns nya trevliga café! Tog en brie&salamisallad som jag gärna rekomenderar! Och en chokladboll till efterrätt såklart, mums!

Just nu ser jag fram emot Ulla Maries 40års fest där jag ska få gå på catwalken och såklart Thailand! Just nu mest för solbrännan faktiskt! Blev tyvärr ingen träning idag, jag som hade laddat upp för två pass! Så nu sitter jag här och håller på kryper ur skinnet, har massa energi över som jag inte vet vad jag ska göra av! Kanske borde dra igång och börja rensa och förbereda för ett Tradera-race!? Å andra sidan har ju jag ett löfte att hålla, komma isäng innan kl 12. Och förresten så har jag tvätt nere i stättstugan, men det är ju så tråkigt att slösa energi på sånt.. Nu blev det svårt! Masar mig ur soffan ialf, godnatt på er ialf! :)



Kommentarer
Skrivet av: Amanda

systeryster, jag ska också gå :D Hihi

puss

Datum: 2011-01-25 Klockslag: 08:19:45
Bloggadress: http://amandagunnarssonblogg.se
Skrivet av: Ulla-Marie

Och jag ska fylla år ..

Datum: 2011-01-25 Klockslag: 08:38:52
Bloggadress: http://ulla-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0