Helgresumé

Ännu en sån där brahelg där jag klämt in och träffat många av de bästa så mycket jag bara kunnat! Saknar dock Matilda och Alice jättemycket, hann inte träffas lika mycket som jag önskade i jul!
Fredag hade vi som sagt Konferans del 1.

Såhär brun och brunare vill jag ialf bli i Thailand ;)

I lördags var jag ledig, då tog jag en lång härlig morgonpromenad tillsammans med Sandra :) Sedan gick vi hem till mig och hängde och så dundrade Johanna in efter sitt jobb hon med! Perfa :) Kvällen blev lugn, jag blev taxi till moster Lisa m fam. vilket var skönt så jag kunde stå emot grupptrycket mot tjejerna hos Sofie, där jag hängde med massa trevligt folk mellan körningarna. När jag sedan kört klart vid halv 1 hakade jag på till Tranan! Spik nykter! Hade en sjukt rolig kväll, träffade på Jonas, Tony och Sven och dansade järnet tillsammans med dom och tjejerna, haha! Och hej Sven, jag vet att du smygläser min blogg ;) Nu kommer du inte undan längre! Tog omvägen hem via Max oxå för lite sympatimat, Maxbox med nuggets är lixom lagomt när man inte alls egentligen är hungrig, så allt som allt gjorde jag av med 50 spänn den kvällen. Skickligt!

I går tog jag bussen till Ovanåker och lyckades tom pricka in samma buss som Jessica! Väl hemma myste jag med min fina familj :) Vi blev bjudna på god mat hos moster Lillevi, sedan satt vi som packade sillar i soffan och kikade på bandyn.. Jag klämde mig in mellan mina gofisar, Amanda, Andre och Alfred och blev bortskämd med massage av Affen, han kan han ;) Kikade på en efterlängtad säsongspremiär hemma i Ovanåkerssoffan, SOLSIDAN! Det bästa Tv4 gjort tillsammans med Så mycket bättre sedan urminnes tider! Satte mig på bussen hem igen på kvällningen, väl hemma i Bollan igen knatade jag iväg till Preem för Emelie jobbade och träffade fina tjejer :) Blev uppe aslängen igår så nu har jag helt vänt på dygnet känns det som, klockan är över 1 så jag måste ändå försöka sova!



Systrarna Forslund ;D

Innan jobbet idag gick jag förresten och betalade en bit på resan, det är prick 2 månader kvar till vi åker och jag lääängtar! Körde ett svettigt och superskönt träningspass ikväll, nu har allvaret börjat :P

Och jo, på Söndag börjar jag buggkurs vilket jag ser fram emot jättemycket! Ska gå med LillJohan och fler folk från byn, mamma blev skitglad att jag ville gå så hon bjussar på hela kalaset! Med tanke på att hon tjatat på mig i över 10 års tid att jag måste gå buggkurs så är det väl inte mer än rätt? ;P Tack!

Sådär ja! Godnatt, imorgon väntar morgonprommis med grannen :)



Kommentarer
Skrivet av: Ulla-Marie

Härliga bilder. I synnerhet den på systrarna Forslund.

Datum: 2011-01-18 Klockslag: 05:58:15
Bloggadress: http://ulla-marie.blogspot.com
Skrivet av: Lillevi

Tack för de Ulla...hahahah:)den bjuder vi på!

Datum: 2011-01-18 Klockslag: 08:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0