20110101

Vilken toppenstart på det nya året! Först hotellfrukost på Gästis, älskart! När jag kom hem degade jag läängen i soffan för mig själv innan jag tog tag i mitt liv för jag var så jäkla fyllehungrig och sällskapssjuk! Gjorde en chansning och ringde moster Lisa för att se vad dom hade för sig ikväll, de skulle precis beställa pizza! Perfekt för min del då mina behov stillades på bästa sätt, vilket flyt jag har :) Resten av kvällen har jag alltså spenderat tillsammans med min älskade Oliver, moster Lisa och Conny! Filip rullade oxå in på sluttampen, viktigt ♥ Vi spelade spel och såg Mamma Mia på tvn, man blir så glad av den filmen!
Och klockan har som vanligt dragit iväg, jag har alltså redan på första dagen av det nya året hunnit bryta nyårslöftet. Detta bådar inte gott :P Men det är ju faktiskt helg än, på Måndag börjar det på riktigt. Och var jag än vänder mig pratas det Thailand tycker ja! Bloggar jag läser och så får man härliga uppdateringar från mamma och pappa stup i kvarten :) Blir så nipprig och vill så gärna komma iväg, troligtvis kommer Emelie på Måndag efter jobbet så ska vi kika på lite resor! Great!
Nu är jag sugen på Janssons frestelse, igen!! Fick inte nog av allt jag åt på vickningen igår och till frulle imorse :P Sa jag att jag var bakishungrig? ;) Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0