Thailands countdown..

Alltså jag har ingen karaktär! Började dagen med att dammsuga lägenheten sedan tog jag en morgonpromenad. Jobbet flöt på fint, ännu en rolig dag! Åt bra, god mat och och la Ljusnan över kakburken så den inte kunde frestas. Träningen gick grymt bra, älskar när man känner sig stark och full av energi samtidigt som man känner sig helt slut och utpumpad! Kom hem, packade om väskan på 4 minuter sen sprang jag till stationen för att hinna med bussen hem till Ovanåker, där jag sitter nu. Pappa hade lagat god mat, åt nyttigt, satt ensam i köket med radion på och läste en gammal Slalomnytt tidning. Så kom mamma hem från jobbet, MED SEMLOR! Jaha, där var det kört. Bara för det rotade jag fram lite ostkrokar ur det stora skafferiet oxå. Hörde jag Thailand? Ja, fan dagen som började så bra! Resten av tiden fram till 17e mars ska jag hålla mig isolerad från allt vad gott och onyttigt heter. Fast, jag ska ju fylla år och ha kalas oxå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0