Storbak!

Skippade pulse&power-passet ikväll, hela kroppen värkte och desstuom har jag fått ont i halsen, vågar inte riskera att bli sjuk nu, har inte råd med det :P En dags vila borde göra susen, så imorgon tänker jag och Sofie ta en morgonpromenad och på kvällen är det bara pump, värre med kondition kombinerat med ont i halsen skulle jag tro..

Så ikväll har jag haft storbakning här hemma istället! Bjöd in Sofie oxå så hon kunde äta smet och deg medans jag bakade, och det är precis vad vi gjort, haha! Det blev chokladbollar, snickerskakor och krämbullar. Får ta resten en annan dag, det ska bullas upp till jag fyller år :)
Nu ska jag bara ta reda på allt, paketera och frysa in, sen väntar bingen. Natti :)

Mina blev inte riktigt lika jämna och fina som dessa, men helt okej för att vara första gången ;) Små och söta ialf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0