Onsdag

Besviken på mig själv för att jag inte gick och tränade ikväll, men jag var så himla trött i kroppen efter jobbet så jag blev hemma i soffan framför alla matprogram som går på Onsdagarna, skönt det med ibland. Sen tog jag mig ialf i kragen och knatade till Ica för att handla lite, så skönt att gå sent på kvällarna tycker jag!

Läste att Kenza lockar sitt hår på 5 minuter.. Själv är jag precis klar med mitt, ville testa lite inför lördag då det är modevisning och party. Lutar åt att det blir rakt ändå, tog mig 1 timme och 15 minuter att locka igenom allt hår, och då slarvade jag tom eftersom att jag ändå bara ska gå och lägga mig :P Nackdelen med tjockt, fylligt och långt hår. Men sällan man känner sig så tjusig när man ska lägga sig ialf, godnatt på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0