Hej!

Längesen! Igårnatt fick jag och Johanna för oss att baka chokladbollar, dom blev gudomligt goda faktiskt och idag finns inte ett spår av dom kvar.. ;)

Oh nu blev jag sugen igen.. Men nästa gång tycker jag vi gör sockerkakssmet? Har förresten insett att jag är sjukligt beroende av socker. Inte bra. Tur jag tränat hårt de senaste dagarna! Deffningen har jag lagt på hyllan, plusminusnoll känns mer som min melodi! :P

Idag har jag jobbat och vart på inköp inför hösten hos Rut mfl, kul! Sen blev det träning som vanligt med tjejerna och så har jag besökt solarieöarna :P Stängde av fläkten och drömde mig bort till Thailand, säkert gjorde Sofie som låg i rummet brevid samma sak! ;) Gillar att vi bor en halv minut ifrån varandra!

Kollar på reprisen av Sveriges mästerkock just nu, älskar juryn! Typiskt bara att man ska bli så hungrig av all god mat de ser ut att laga.. Sugen på mammas parmesansnäcka med massa gött i ;)


Innan det här förvandlas till en matorgie sätter jag punkt och säger godnatt här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0