Birthday!

Grattis till mig på min födelsedag! ;) Har haft en riktig toppendag, jobbat med mina härliga kollegor, bra träning och massor av fika med Sandra och Johanna ikväll! Fick ett superfint halsband från Efva Attling och ett presentkort på Åhlens av dem, tack fina ni :D Dessutom har vi kollat på Emil i Lönneberga, Kajsa Kavat och Dirty Dancing, haha! Till helgen ska jag, brorsan och Amanda fira oss med familjen hemma i Ovanåker, det ser jag fram emot!


Fika och fina presenter! Haha Johanna var skapligt nöjd med inslagningen ;) Jättefint!

Sockerleken, den som först slickar sig om munnen förlorar!

Pencez de moy - Tänk på mig, av Efva Attling. Så fint ♥

Skalle i bergskristall från Inger, vackert smyckesskrin från Mika och Jeckan och filmerna som jag fick i Alla Hjärtans Dag present av Mamma ;)

´Cause I've had, the time of my life, and I never felt this way before..



Kommentarer
Skrivet av: mickan

smyckesskrinet fick du väl av mig och jessica? ;)

Datum: 2011-02-22 Klockslag: 10:19:18
Skrivet av: Evelina

Såklart jag fick honey ;D

Datum: 2011-02-22 Klockslag: 18:47:17
Skrivet av: Christianaida

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

Datum: 2011-07-15 Klockslag: 08:56:14
Bloggadress: http://christianaida.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0