Godmorgon världen!

Jag är väl sist ut idag att kommentera sooolen! Underbart väder ute! Vaknade för en liten stund sedan efter en säkert välbehövlig sovmorgon ;) Igår hade jag och Adrienne världens tjejdag! Stannade kvar efter jobbet och provade MASSOR av kläder bara för skoj, finns så mycket fint! Sedan ringde vi efter pizza och åkte hem till henne och myste hela kvällen! Såg "Trubbel i paradiset", gjorde banan och choklad i ugn, min gamla favvo som jag inte gjort på jättelänge ju ;) Kikade några avsnitt av Solsidan och lite godis och popcorn till det såklart, ska de va så ska det! Haha!

Nu ska jag bara hoppa i utochgå kläderna och skynda ut till solen med Empan och Sofie! :) Ikväll är det buggkurs som gäller! Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0