Fyllaårhelg

Herregud vad jag har födelsedagsfikat i helgen, haha! Det ska va gött o leva ;) I fredags var min kära vän/granne/chef Inger och hennes barnbarn Markus hit och fikade och kollade på Let´s dance! Så trevligt att de ville komma över :) Fick en fantastisk present av Inger, en bergskristall i form av en "döskalle" som jag kommer att bära med mig hela livet..

I lördags kom mina tjejer och fikade och myste! Jag, Mika och Jessica kan det där med att fika vi, haha! Äter tills vi får fikakoma, återhämtar oss och fikar lite till! Av dem fick jag ett så himla fint smyckesskrin i glas! Snyggt att kunna förvara sin smycken framme! Senare ramlade Sofie in oxå och av henne fick jag ett välbehövligt "inför Thailand" kit med hudgrejer, toppen! :) Och så kom Matilda och Linus på en snabbvisit, så trevligt!
Tusen tack kära ni ♥

Idag sov jag för länge, utan dåligt samvete och utan att stressa upp mig det minste över att ha "missat halva dagen". Klev upp och fixade till lite här hemma, diskade alla disk och gjorde en god smoothie! Har solat med Sofie och sedan har jag, Sandra och Johanna vart ute på långpromenad innan vi gick till Ica för att handla massa götta till ikväll! J, S och S har vart här ikväll, kollade såklart på Solsidan och Wallander! Och så svullade vi i chips&dipp, popcorn, Marabou choklad och lösgodis, great! Imorgon ska jag bara fylla år och fika en sista gång, sen jag ska faktiskt skärpa mig till jag åker till Thailand. Hur många gånger har jag inte sagt det nu då? :P Men, det är så gött o leva! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0