Freezing smoothie

Ser fram emot imorgon då jag har ledig dag. Har fått en thing för smoothies så nu äter jag det varje morgon, är så himla sugen på det nu så det ska bli skönt att gå och lägga sig och få vakna :P Ett till plus med att vara ledig imorgon är att jag slipper frysa, vi skojar på jobbet och säger att det bästa med att vara ledig är att få klä på sig massa fula tjocka kläder och slippa frysa, är så sjukt kallt om dagarna! Haha!

Så nöjd över att jag pallrade mig iväg på träningen ikväll ialf, var så himla trött efter jobbet, men känslan av att vara helt slut efter ett hårt pulse&power pass är nästan oslagbar! Pepp pepp!

Någon som har något gott, nyttigt och mättande smoothierecept förresten? :) Just nu kör jag bara med hallon, banan, Bollnäsfil och en skvätt vaniljyoughurt och det är ju så gott! Imorgon ska jag testa med havregryn i tänkte jag :) Färsk annanas borde oxå vara gott..




Kommentarer
Skrivet av: Elin

Färsk spenat, melon, banan vatten :)

Datum: 2011-02-27 Klockslag: 10:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0