Fashionshow, Bonden och Valentines day!

I fredags packade jag med mig en hel resväska + weekendbag och åkte hem till Ovanåker för en hel "hemmahelg"! Spenderade Fredagskvällen hemma med mamma och pappa, åt gott och bara var, sådär skönt lixom.

I lördags tog jag sovmorgon sedan var det full aktivitet från första stund! Gjorde mig iordning för modevisning och Ulla-Maries 40års fest och åkte till Grängsbo vid 14-tiden för att hänga "backstage" och ha genrep med övriga ca 40 modeller! Svinkul! :) Jag fick ha på mig en 70-tals kreaktion ala ABBA, sydd av Susanne Vanberg, häftigt! Haha! Älskar att gå på visningar :) Efter showen var det god mat, mycket vin och härligt umgänge som gällde! Lite senare drog jag på Bonden med ett gäng och träffade på grabbarna ute! Sen blev det efterfest till tidiga morgonen, kanonkul kväll!

Full aktivitet innan visningen!

Tjejerna och Susanne!

Amanda får sin makeup

Helena likaså..

Världens finaste kusin och jag :)


Michelle och Amanda :)

Models

Emma stylar sin kreaktör Carro Norlin, snygga :)

Susanne Vanberg och jag!

Byns enda Linda Nilsson på catwalken! Snygging!

Jessica var så snygg i baddräkt för Susanne!

Jag och kvällens huvudperson, världens snyggaste Ulla-Marie! Grattis på 40-årsdagen!

On the catwalk..

Svirade om till kavaj från Vila, ny tischa och väska från Filippa K och skinnkjol från Erikshjälpen!

Jag och min gamla goda vän tok Emma mfl drog senare på Bonden :)

Snällaste Sven :)

Balor, Sankan och Evert

Puss på världens bästa Anna ♥

Steken ville veta om han passade i blonda lockar, såklart han gör :)

Anna och Seden!

Haha!

Sen BAR det iväg på efterfest..

I söndags var jag mest trött och seg, som man förtjänade! Hängde hemma i Ovanåker innan det blev buggkurs som ialf var jättekul! Orkade inte laga någon kvällsmat så jag köpte pizza på Roma till mig själv sedan tittade Sofie in och myste och skvallrade med mig till sena kvällen :)

Idag var jag som tur var ledig, lediga måndagar är guld! Sov länge, storhandlade, slängde ihop en omelett sen gick jag och körde två pass på Dönje, step up och pump, härligt! Ikväll har mina kära Sandra och Johanna vart här och firat Alla hjärtans dag med mig, jag bjussa på goan kladdkaka och årets första jordgubbar! Vill även hälsa puss och kram till familjen och alla fina vänner! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0