Fler dagar som denna..

Ledig dag. Vaknade hemma i Ovanåker, utvilad, man sover så bra i mitt gamla rum. Stålande sol så jag slängde i mig lite frulle sedan promenerade jag upp på byn för att fixa frillan hos Anna :)

Mitt Ovanåker. På väg mot Byn.. Det är dagar som denna man älskar Sveriges klimat. Krispigt vitt och strålande sol!

På Salong Anna. Före.

Under. Myser med Annas lilla Donna, hon är underbar! Så himla söt, och lik sin matte ;)


Efter! Så nöjd med färgen och nya fräscha toppar!

När vi var klar på salongen åkte jag och köpte lite mat till oss på Ica sedan åkte vi hem till Anna och käkade och umgicks en sväng innan jag skulle ta bussen hem till Bollan igen :) Tränade ikväll och det gick sådär, startade dåligt med en konstig känsla i magen, kändes som att nått stod mig upp i halsen, men det släppte som tur var och passet slutade bra ändå, skönt. När jag kom hem slängde jag ihop lite korvgryta och satte mig och bläddrade i Icabladet och fick inspiration till nya maträtter i Billiga veckan, man blir ju så trött på sina egna rätter till slut när fantasin inte vill samarbeta längre.

Hårdbrödmacka med det bästa som finns, leverpastej. Har sjuka cravings efter det! Idag köpte jag Tillmans ugnsbakade från charken. Lycka :P Till det korvgryta med rotfrukter, och så skriver jag på mat&handlingslista med inspiration från Icabladet och Billiga veckan. Egentid när den är som bäst ;)

Nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask och krypa ner.. Godnatt :)



Kommentarer
Skrivet av: Lisa

Snygg du är Evelina!!

Mamma klippte mig imorse innan skolan eftersom jag var så less på mitt hår igår, haha... Hon är väl för snäll ;)

Datum: 2011-02-09 Klockslag: 15:34:36
Bloggadress: http://lisaamandaa.blogg.se/
Skrivet av: Ulla-Marie

Du är så snygg att man baxnar. Och du hade passat så bra på studio 54 :-)

Datum: 2011-02-14 Klockslag: 11:07:57
Bloggadress: http://ulla-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0