Torsdag

Kvällens träning gick inte alls som den skulle, kände mig helt slut innan vi ens kört igång och jag kände mig bara som en klen klump utan krafter. Hatar när man inte är pigg och inte kan köra slut på sig! Men men, nya tag nästa pass! :)
Gick hem och gjorde ett ryck med alla vinterkläder och skor här hemma ialf, ner med vintern i förrådet och upp med alla vår/sommar skor och jackor, underbart! Det gjorde susen och fick mig på bra humör igen :D
Idag fick nått som jag längtat efter väldigt länge följa med hem, visar imorgon! Kan avslöja att den är gul ialf, nån som vågar sig på en gissning? ;)
Nu ska jag knoppa, godnatt!

Bjussar på en bild från en plåtning jag gjorde för jobbet för några veckor sedan. Toppen är min egna, både den och halsbandet kommer från Filippa K och byxorna kommer från Vila och finns på Såfin! Gillar byxor med vidd, så snyggt! Som sagt, gult is the shit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0