Fördel/nackdel med semester

Fördel: att få slänga sig i famnen på Sandra och Johanna igen! Idag har vi vart ute på långpromenad och nyss lagat middag ihop :) Catch  up time med massor av skvaller!

Nackdel: Kände mig folkskygg när jag gick en vända på stan idag, usch, kryllade av folk man kände igen helt plötsligt. Men mysigt a egentligen. Mindre mysigt är NÄR JEANSEN BLIVIT FÖR SMÅ! På riktigt, de går inte igen i midjan! Jag har aldrig förut upplevt det på det viset.. Fyfan, haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan blir det förfest och mys med gött folk! Tranan ikväll! Som om man inte festat nog de senaste veckorna.. Men, på´t igen bah!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Återigen på frågan; Amandas blogg???

Datum: 2011-04-03 Klockslag: 16:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0