Tisdag

Har för tillfället sjuk shoppingabstinens. Jag måste hejda mig! Skulle kunna skriva en lång önskelista, men det gör jag inte. Konstaterade tillsammans med Matilda ikväll att vi har för dyra "viljor" och är äckligt kräsna, man vill ju helst bara ha det bästa. Men det funkar inte så, som tur är kanske. Där kom alltså dagens bikt.

För övrigt, så till den som undrar hur det gick med mitt mission till mig själv igår kan jag meddela att jag la mig kl halv 2. Det är ju bara att lägga ner, kommer alltid vara en kvällsmänniska och aldrig bli någon morgonmänniska, idag snoozade jag en timme, shönnt ;) Ser att klockan tickar på även ikväll, har inte gjort många knop. Tränat Pump efter jobbet, sen slog jag mig ner i soffan och käkade sen middag till Idol och Glada Hudik Teatern, omringad av en massa levande ljus, samtidigt som jag pratade längen med min fina Matilda i telefon. En bra kväll med andra ord :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0