Torsdag

Gillar att det är full rulle när klockan är efter midnatt! Jag är full av energi, satte mig här nu för att varva ner och kunna gå och lägga mig. Har vart ledig idag. Tog sovmorgon sedan hälsade jag på moster Lisa en sväng på hennes jobb innan jag satte igång med min dag! :) Först optikern, sedan fixade jag barret, så läpligt när man har gångavstånd till allt numera! Gick hem däremellan och hängde tvätt, soft lixom. På eftermiddagen bakade jag bröd och lagade skitgod korvgryta med rotsaker innan jag stack och tränade! Ikväll tog jag en låångdusch så hela badrummet såg ut som en ångbastu, älskar gratis vatten! (Men usch nu fick jag nästan dåligt samvete, duscha bort rent och fint vatten... Tänker inte gå in djupare på det för då kan jag älta ihjäl mig. Jag är ialf medveten och gör inte så varje dag. Usch.) Benen är superlena och håret doftar ljuvligt efter en inpackning ialf och nu har jag vårdande serum i topparna, vardagslyx! ;) Har precis dammsugit av golven så det är fint till helgen och tagit reda på tvätten! Borde ha lagt mig för längesen, ska upp tidigt imorgonbitti för en promenad med Johanna innan vi börjar jobba!
TVn visar repris på Robinson, en överpositiv människa i buren sa: Alla ligger vi i rännstenen, men en del tittar mot stjärnorna. Jag vill vara en av dom! 

Nybakt lingonlimpa, recept finns under tillhörande kategori. GÖTT!

Sov gott mina vänner!



Kommentarer
Skrivet av: Jesse

Oscar Wilde var den försynta mannen som myntade uttrycket första gången. Att det sades sittandes i en bur och inte liggandes i rännstenen gör dock inte orden mindre sanningsenliga.:)

Datum: 2010-10-15 Klockslag: 01:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0