Oh happy days!

Men vilka riktiga "måbra-dagar" jag haft de senaste 5 dagarna! Underbart!

Började med att jag åkte hem till Ovanåker i Fredags, mamma bjöd hem mig på jättegod mat och så hängde jag i soffan med mamma och Idols expertkommentator, aka pappa... :P Kul vare ialf!

Lördagen sov jag länge i min gamla säng, och på eftermiddagen hann jag med att träffa moster Lillevi, Tomas och André en sväng innan jag och mamma åkte till kygel för en skön promenad! På hemvägen åkte vi ikapp pappa så jag hoppade in hos honom istället och åkte upp på byn och raggade några vändor med Catalina, så härligt att bara gliida! Haha!

Jag och pappa, gliiider sommaren -09 ;)
På kvällen träffade jag min jätteefterlängtade Sara! Såå kul! Hon, hennes syster Erika och jag började parta lite sen gick vi på Bonden för att träffas upp med Alice och Sheila och mer härligt folk :) Trevlig kväll med lagom många äppelpajshorts.. ;)

Jag och Sara, sommaren -10!

Lite småseg på Söndagsmorgonen pallrade jag mig ändå upp och gick till kyrkan med Shelia och lilla söta Theo för att supporta mamma som är med i kyrkokören ;) Jag är inte kristen på nått sätt, men det är alltid rogivande och så fint att vara i kyrkan ibland!
På eftermiddagen åkte jag, mamma och pappa ut i skogen för att leta svamp! Hittade massor! :) Skogen är king, vilken energikälla! Borde ta mig ut på det sättet oftare, allra helst nu när det är så otroligt vackert!



Mot kvällningen hoppade jag på bussen hemåt Bollnäs igen, med bästa Alice som sällskap! :) Vi gick på Videohallen och köpte massa götta när vi kom fram sedan myste vi i soffan hela kvällen. Pratade, drack te och såg på naturprogram på vår favvokanal 1an, haha, så fachinerande och vackert att se hur allt hänger ihop tyckte vi!

Vaknade tidigt på Måndagsmorgonen av Alice som var uppe och skrotade! Klev upp och åt frukost tillsammans sen somnade jag om i soffan igen när hon hade åkt eftersom jag hade ledig dag :P På förmiddagen mötte jag upp med henne och Matilda på stan, de skulle fixa det sista innan flytten! Åkte runt på lite ärenden tillsammans med dem innan jag kramade om dom och sa "vi ses snart!", 9 helger går förhoppningsvis fort! Fy vad roligt det ska bli att ses igen då alla blir samlade i jul! Men fyfan vad jag kommer sakna dem fram till jul!

Puss på er!
Sprang på Lena (fina gammelsvärmor) på stan sen så vi lunchade ihop på NK, lika trevligt som vanligt! :) Sen hem för lite städning och storkok innan det var dags för träning! Körde dubbla pass, bara passa på när man ändå kan! Så först ett roligt Step-pass sedan Kondition&Core, great! Käkade asmycket Orientalisk färsgryta (jättebra recpet finns under kategorin Recept här på bloggen!) sedan tog jag reda på alla trattisar jag plockade dan innan, rensade, fryste in och la en del på torkning! Sen kom jag för första gången på väldigt länge i säng före kl 1, bra där!

Hade en bra dag på jobbet idag sedan stack jag och tränade pump som vanligt! Och som vår tränare sa, vad är en Tisdag utan Lady Gagas - Pokerface, haha! Efter träningen stack jag hem, tog en snabbdusch och kastade i mig lite mer färsgryta innan jag gick över till Sandra för att umgås med henne, Johanna och Malin! Mysigt :) Kom hem för en stund sedan och jag tror tametusan jag ska sattsa på att lägga mig innan 1 inatt oxå..

Ingen nådig uppdatering, men det bara bubblar inom mig! Fem klockrena dagar på raken händer ju inte alla gånger i veckan direkt! Tack för allt, alla nära och kära ♥



Kommentarer
Skrivet av: Pedersen

Hejsan!

Du har blivit utmanad på en matutmaning i min blogg! Hoppas du vill godta utmaningen! :)

Kram

Datum: 2010-10-13 Klockslag: 14:43:05
Bloggadress: http://mypedersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0