Måndag

Har vart i Valbo med blivande sambosarna Matilda och Alice idag! Dock inte mina sambosar, men de hade gärna fått flytta in med mig :P Shoppade lite på Ikea, men det blev mest ljus för min del! Förbrukas en hel del i den här kalla lyan, det är tamefan så att bananerna blir köldskadade här, på riktigt alltså! Sen hälsade vi på våran Mikis på Scorett och gick och lunchade på Ikea tillsammans :) Sista gången innan jul vi är samlade! Då kommer förhoppningsvis HELA ligan hem igen? :)

Strosade en sväng på stan när jag kom hem och uträttade lite ärenden, sen gick jag och tränade med Sandra! Vi körde dubbla pass idag, först ett roligt pass Step, sen Kondition&Core, så härligt!

Det var det om detta. Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: simone

åh, men tack så jätte mycket! :)

Datum: 2010-10-05 Klockslag: 10:18:25
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

Jag kommer hem!

Datum: 2010-10-05 Klockslag: 14:58:38
Skrivet av: Anonym

Bra Lissie :) Miss u!

Datum: 2010-10-05 Klockslag: 23:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0