Lite julstämmning!

Kunde inte motstå att inreda med kuddarna jag köpte idag trots att de kanske är lite väl juliga! Vi får se om de får stanna framme eller om jag plockar undan dem och håller mig lite längre ändå. Fina är dom ialf :)


Röd/vit randiga kuddar med brodyr, Åhlens, 149 pix. De grå lurvkuddarna sydde jag i fjol.

Har dessutom köpt livets, eller ialf julens dryck, GLÖGG! Mums! Längtar till jag ska sprätta den och mysa med mina vänner! Måste plocka upp glöggkopparna från förrådet oxå ju, kändes som låångt borta när jag ställde ner dom när jag flyttade hit! Kunde heller inte bara gå förbi Marabous nya läckerhet när jag var på Ica sist så den slank ner i kundvagnen. VINTER VIT smakar lika ljuvligt som den ser ut! Älskar den lyxiga förpackningen och att bitarna är extra tjocka ;)


Åh!! Insåg precis att det är samma mönster på kopparna jag köpte för två år sedan som på kuddarna jag köpte idag! Lyckan är total! ;D

När får man börja julpynta på riktigt, hur brukar ni göra? Jag har alltid svårt att hålla mig så jag brukar tjuvstarta tidigt! :)



Kommentarer
Skrivet av: Emmelie

Den där chokladen såg farligt god ut!

Datum: 2010-10-29 Klockslag: 08:50:30
Bloggadress: http://hedbergemmelie.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Jättefina kuddar, passar bra där i din vita soffa. Jag längtar också till julen, är ju en sån mysig högtid. Jag brukar börja pynta lite då jag sätter fram ljusstakarna till första advent, sen resten närmare jul :-)



Ha en bra helg. /Maria.

Datum: 2010-10-29 Klockslag: 18:54:23
Bloggadress: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0