Trött och febrig tjej

Klockan tickar på som vanligt. Snart är hon 12 och jag har inte gjort ett skvatt sedan jag kom hem från jobbet idag. Inte ens ätit, förstår inte vart Matlusten tagit vägen ikväll. Brukar typ vara min superbästis i vanliga fall ju.. Känner mig sjukt trött och hängig, garanterat feber. Men den planerar jag att sova bort, snart. Vill vara pigg imorgon då vi öppnar upp dörrarna till ett nytt fräscht renoverat Såfin igen :) Idag har vi jobbat och fixat iordning det sista, så kul! Har ialf pratat telefon en stund med min Matilda ikväll, så skönt att höra hennes röst! Nu borde jag diska, ligger efter sedan onsdags tamefan! Och orkar jag drar jag en repa med dammsugarn innan sängdags oxå, får troligtvis främmande av tjejerna imorgon ju! :)

En uppdatering om Östersundsvistelsen kanske kommer, annars kan jag kort och gott säga att vi hade en skitbra helg! Tack Jessica och Johan! :)

Natti natti..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0