Skynda somna..

Sitter uppe mitt i natten och myser för mig själv. Inser hur förjäkla bra jag har det. Jag är så nöjd med min tillvaro och det känns härligt! Ikväll har vi vart ett stort gäng (typ 23 brudar) hos Carro för att fira hennes födelsedag! Homesexparty, fika, asgarv, skvaller och röjdans! Grymt roligt! Jag tog en bil ner och körde några till Tranan! Surrade en sväng där utanför sedan gick jag hem och hamnade här. I soffan med laptoppen i knät, med en B-ig film på TV4 i i bakrunden. Så förjäkla skönt helt enkelt! Men nu är det bäst jag skyndar mig i säng innan Tranan stänger så jag slipper ligga och lyssna på alla arga, skrikandes, skrattandes, gråtandes och fulla människor som kommer att hänga i klungor här utanför mitt fönster. Inte för min skull då, utan för ett självklart mål på Max! Skulle gjort mycket för att fått dansa röven av mig ikväll och gå på Max för att trycka ett Kycklingmål classic. Men det gör jag inte. Och lika glad är jag för det! Nu ska jag skynda somna och sova gott, imorgon är det Julskyltning som gäller! Natti, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0