Ny vecka, nya tag!

Hade nästan glömt bort det, men jag har tametusan en hel ledig vecka framför mig, med start idag! Om man bortser från mötet imorgon men det är ju bara kul så det räknas inte :) Startade dagen med en morgonprommis i finaste Ovanåker. Sedan åkte jag upp på byn och handlade på "mitt" Ica, bara en sån sak gör mig så glad! Möta alla gamla jobbarkompisar och gå och smyg-fronta varor på hyllorna :P Efter det åkte jag och mamma till Moffen för att fira hans farsdag, fikade massa gott och hade trevligt!
Ikväll har jag tränat två pass, Step och Kondition&Core, riktigt härligt! Kom hem för en stund sedan så nu sitter jag i soffan och jäser efter en god middag! Ser på Fotbollsgalan och önskar jag fick klämma lite på Zlatan, haha! Ska strax försöka slita mig härifrån och hoppa in i duschen, tänkte unna mig lite vardagslyx som hårinpackning och nyrakade ben, händer inte alltför ofta nuförtiden :P
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0