Lite skumpa gör susen!

Har känt att jag bara blivit bättre och bättre under dagen och det är sån lättnad! Fick även reda på vad halsböld är, som doktorn inte uteslöt att det kunde vara eftersom jag haft så jäkla ont i halsen och det inte var halsfluss. Hällre dör jag nog än får halsböld! Så idag har jag vilat mig allt jag bara kunde för nu får det vara nog! Och hur ogärna jag än vill erkänna det, så är nog att vila och bara göra ingenting det bästa alternativet till att bli frisk. Jag brukar hellre knarka alvedon och köra på i vanligt tempo i den mån det går..

Ikväll duschade jag första gången på evigheter kändes det som (onsdag), slängde på mig en långklänning och gick över till Malin en stund för att träffas med mina härliga Bollnästjejer! Malin, Emelie, Johanna, Sandra, Kristin och Linda :) Myste, skvallrade och så slank det faktiskt i några skvättar starkglögg och skumpa oxå ;) Det gjorde susen!

Gammal klänning från Vero Moda/Såfin och halsband från Pieces.

Dags att krypa ner.. Puss!



Kommentarer
Skrivet av: Lisa

Vad snygg du är Eve!

Datum: 2010-11-27 Klockslag: 15:37:39
Bloggadress: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0