Söndag

Kände mig bakis imorse när jag vaknade så jag var tvungen att fundera efter. Var ju hos Lisa med massa folk igår och hade jättetrevligt! Men jag skjutsade ju faktiskt bara folk till Tranan sen var det bums i säng, knepigt det där. Skulle egentligen iväg på en plåtning som blev inställd pga vädret så jag passade på att sova länge och väl! Det var faktiskt längesen..

Satt i morgonrocken till kl 15 då jag gav mig ut på en promenad under regnuppehållet. Trodde jag ja, när jag hunnit gå nästan hela rundan var det som att himlen öppnade sig igen och någon hällde 1000 liter vatten över mig, så där stod jag och garvade för mig själv, pissblöt och genomsur efter vägen. Sånt som händer :P

Kom ialf hem och slängde mig i duschen sedan åkte vi till Gunnarssons på invigning av den jättefina utbyggnaden och firade Amanda, två månader för sent! Haha! Hela släkten var där på mat och fika, mums! Sedan satt jag i soffan mellan Alfred och Oliver och kollade på Rasmus på Luffen, himla mysigt :)

Oliver och Alfred ligger och målar i min säng för för någon vecka sedan :)

Mina älsklingsgrabbar ♥ André, Oliver, Alfred och Filip.

Ikväll har jag inte gjort många knop, riktigt slapp och skön söndag! Som det ska vara med andra ord.
Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0