Onsdag

De senaste dagarna har vart fina! Imåndagskväll blev jag och brorsan bjudna på kalops hos Lillevi! Mammsen och pappsen är ju borta den här veckan så vi får sköta oss helt själva, tur det då finns folk som tar hand om en, haha! Sedan drog jag med mig Amanda på en veckohandling och när det var gjort åkte vi hem till mig och KOLLADE PÅ RESOR! :D Om allt går som planerat drar vi till varmare breddgrader i mitten av Juni! Inget bokat än, vi har is i magen..

Igår tränade jag efter jobbet och det gick skitbra, fortfarande lika roligt! Det grämjer mig att det är inställt imorgon eftersom det är röddag, haha.

Idag stängde vi tidigare, skönt att komma hem i lagom tid för en gångs skull faktiskt. Har som sagt tränat ikväll, och haft en trevlig middag med lillebror! Han slängde ihop en supergod makaronlåda med bla köttfärs och rivna morötter i! Resten av kvällen har jag städat och chillat framför datan.

Imorgon har jag en del att stå i så jag tänkte försöka sova nu, men det är så mycket annat som lockar som vanligt!



Kommentarer
Skrivet av: Frida

Japp dom kom nu i veckan :) jag tog 38 på dom, och ja du hade kunnat tagit det andra paret, men nu hann Lisen för dig tyvärr. :) Puss

Datum: 2010-05-13 Klockslag: 22:47:58
Bloggadress: http://fridaatofalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0