Torsdag

Startade dagen med en morgonprommis, skitskönt men skithalt! Man kan ju slå ihjäl sig, stackars tanter tänker jag.
Åkte till Bollnäs och gjorde stan innan jobbet, fixade linserna och så shoppade jag ett nytt snyggt löparset från Craft, så nöjd! Nu fattas bara bar mark, fy så härligt det ska bli! Gick in en snabbis på Eurosko oxå och hittade nästa skoköp, det får bli ett par ljusbeiga Converse, så fräscht! Ska sova på det över natten, men har man fått nått på skallen är det ju svårt att låta bli..

Efter jobbet åkte jag raka vägen till Micke & Stina, Oliver hade kalas och vi fick Stinas superdupergoda smörgåstårta! Och pollykaka som är så omtalat, jättegott!

Ikväll har jag har Frida hängt i soffan, hon följde med mig hem från M&S för att sova med mig, snällt! Jag vill inte vara ensam om nätterna helt enkelt. Nu ska vi knoppa, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0