Söndag

Har haft en trevlig söndag! Efter vår "morgonpromenad", herregud klockan han ju bli 1 innan vi kom hem, så hamnade jag i telefon med min käre mor. Sedan var det dags att ställa sig vid spisen för att få maten klar i tid, lagade fisklasagne som inte alls blev som jag tänkt mig! Oh jag blir så besviken när jag inte lyckas med mat.. Men men.

Laddade batterierna i soffan med D innan Matilda kom och hämtade upp mig, box stod som vanligt på schemat men den här gången var det vi som skulle hålla i passet eftersom tränaren är borta! Det gick jättebra, och självklart får man mersmak. Jag har alltid sagt att jag nångång i mitt liv ska bli aerobicsinstruktör eller liknande, det vore så himla kul! Så nångång ska jag bli det, var så säker.

Ikväll kom mamma och pappa förbi en sväng, sedan har vi bara legat i soffan och göttat oss med både ostkrokar och fruktsallad, herregud! Men det var vi väl unn :P

Nu är det dags för sängen, en ny jobbvecka väntar! Sov gott mina vänner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0