Lördag

Sitter och tittar ut på den klarblå himlen och bara njuter, är för trött för att gå ut, men det gör inget, skönt att bara sitta efter en fartfylld dag!

 Igårkväll kom min älskade kusin Amanda, vi hängde i soffan tillsammans med Frida, såg Let´s Dance och mitt favvoprogram just nu: Solsidan, det är kung! Desstuom proppade vi oss godis så vi fick ont i magen, gött!

Imorse tog jag och Amanda en tidig morgonpromenad i solen sedan kom vi hem och körde mage för att få bort godishullet :P Sen var det mars pannkaka till jobbet!

Nu sitter jag här och chillar, är lite tankspridd, trött och det är svårt att blogga när man tittar på tv. Såg att klockan plötsligt blivigt 5 så jag ska svira om, ikväll har jag blivit bjuden till Matilda på mat, mysigt, så snällt av dem att ha hand om mig nu när jag är ensam, haha!

Borde egentligen radera det här, värdelöst och ointressant. Men äsch, det kan vara bra för mig att veta om 2 veckor vad jag gjorde idag :P Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0