Kalas

Ikväll efter jobbet åkte jag raka vägen på kalas! Min goding kusin Oliver fyllde 6 år och hans mamma, moster Lisa, fyllde 42 idag! Grattis till er ♥ Blev bjuden på både mat och jättegott fika och som vanligt när det gäller fika är jag bottenlös! Tur jag var ute och gick i morse och körde lite mage när jag kom hem, annars vet då inte jag e! Haha!

Imorgon är jag ledig och det ska bli såå skönt. Men ingen vila och ingen ro för det inte. Det är städa, storhandla och träna som gäller som vanligt! Tvätten slipper jag för den tog älsklingen häromdagen, han är en klippa!

Har förresten trixat in en fjällenresa i schemat oxå! Weho så glad jag är för det! :D Jag som hade ställt in mig på att inte komma iväg nått i år.. Men i påsk bär det av till Bruksvallarna med moster Lillevi och gänget! Jag och Amanda kommer att bänka oss i en snödriva och bara steka (för vi har beställt strålande sol!) i flera dagar, varvat med lite skoter- och längdåkning! Wünderful! Daniel jobbar hela påsken så han får tyvärr stanna hemma, men det blir fler gånger!


Ifjol slängde brorsan och Fille sig i vass snö i bar överkropp för en tjuga, slut i huve :P Själv ligger jag i bakrunden och steker ;)



Kommentarer
Skrivet av: mor

Vill bara påpeka att Lisa fyllde 42 år ;))

Datum: 2010-03-10 Klockslag: 10:27:10
Skrivet av: Evelina

Haha ja just det!

Datum: 2010-03-10 Klockslag: 13:51:55
Skrivet av: Amanda

Det kommer verkligen bli Wünderful! ;)

Datum: 2010-03-10 Klockslag: 22:41:13
Bloggadress: http://amandagunnarsson.blogg.se/
Skrivet av: Liv

ÅÅåå fasiken vad kallt det där såg ut! GALNA! =) Är allt bra med dig?

Datum: 2010-03-15 Klockslag: 09:54:44
Bloggadress: http://perssonliv.blogg.se/
Skrivet av: Emma Bjurs

Men är vi förvånad!? :)

Datum: 2010-03-23 Klockslag: 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0