Att släppa bomben

Eftersom många verkar vara så fantastiskt intresserad (ja, besöksantalet steg radikalt efter att vi gått ut med det på (älskade/hatade) facebook) av vad som händer i mitt liv just nu tänkte jag att jag lika gärna ska göra det lätt för oss alla, släppa bomben offentligt, så att ni sen kan gå vidare som inget hänt typ. Jag däremot kommer att vara förändrad, men det är troligen inget ni kommer att märka av. Tänker inte gå in på några detaljer, för det här är rent ut sagt skitjobbigt och det värsta jag gjort i mitt liv. Men här kommer det, jag och Daniel har flyttat ifrån varandra och jag är numera singel, som det så fint kallas, och inneboende hos mamma och pappa. Mitt val så det är inte alls synd om mig, även om livet inte ens är i närheten av lätt just nu. Men vem sa att livet var enkelt? Vill inte framstå som en "känslokall jävel", den som känner mig och har läst min blogg vet med all säkerhet att jag inte är det. Men det här är mellan mig och den finaste människan jag någonsin känt. Tack ♥



Kommentarer
Skrivet av: ♥ mikaela

♥ sånt där är aldrig enkelt. Kramar om.

Datum: 2010-03-30 Klockslag: 08:15:56
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag känner inte dig, men brukar följa din blogg, och blir alldeles tårögd när jag läser.

Väldigt tråkig läsning.

Ha det så bra som du kan, ta hand om dig! Kram

Datum: 2010-03-30 Klockslag: 09:22:32
Skrivet av: Jessica din vän

Vi ska ses snart. För idag kommer jag hem!! Puss Darling

Datum: 2010-03-30 Klockslag: 09:35:03
Skrivet av: L

Det är tur vi tjejer har varandra vännen. I regn och sol <3

Datum: 2010-03-30 Klockslag: 12:06:17
Skrivet av: Malin

Du är nog den som jag sist skulle kalla känslokall. Kram!

Datum: 2010-03-30 Klockslag: 22:28:08
Bloggadress: http://suckanelf.blogg.se/
Skrivet av: Ida S

Kram till dig Evelina!

Datum: 2010-03-31 Klockslag: 08:14:16
Bloggadress: http://[email protected]
Skrivet av: Anonym

Hej Evelina!

Visste inte riktigt vad jag skulle säga till dej igår. Vad jobbigt tyst man blir ibland :/ Förstår att dina dagar nu inte är lätta alls just nu. Hoppas att du kan må bättre snart. Stor kram från mej!

Datum: 2010-03-31 Klockslag: 14:47:30
Skrivet av: Noomi

Inlägget tidigare var från mej, glömde skriva det :) /Noomi

Datum: 2010-03-31 Klockslag: 14:48:27
Bloggadress: http://noomiw.blogg.se/
Skrivet av: Martina

Du får en bamsekram från Norge också! Puss Märta

Datum: 2010-03-31 Klockslag: 21:21:54
Bloggadress: http://martinaalbertson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0