Söndag

Nu pirrar det i magen, packningen börjar bli så gott som klar, är ialf ganska klar i huvet med vad som ska med och inte. Jobbar imorgon bara sedan sticker vi! :D

Idag har jag och Jessica gått runt Ullungen, det blev två varv tom! Spekulerade häromdan i hur det skulle vara att gå 3 varv, fatta vad drygt sa vi, men vi bestämde oss för att ialf ge oss på att gå två varv. Och det gick ju galant! 1,6 mil, sköönt! Har även tvättat och lagat makaroner och köttfärssås idag, spagettin var slut men det är ju nästan godare med snabbmakaroner! Sen åkte till Lillevi och la omkull mig på massagebänken, blev ingen massage men jag fick mina bryn och fransar färgade ialf :) Har även hunnit träffa Alice en sväng, gett henne studentpresenten och kramat "hejdåtrevligresa" :)

Nu ska jag knoppa, imorgon basar jag på jobbet så jag planerar att vara pigg och alärt, haha! :) Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

använder du mascara fast du färgar fransarna? :)

Datum: 2010-06-14 Klockslag: 11:18:57
Skrivet av: Anonym

Ja det gör jag!

Datum: 2010-06-14 Klockslag: 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0