Dålig update här..

Men jag lever och frodas ialf :) Midsommarhelgen var fin, världens tjejhelg och det är ju det bästa :) Bjöd halvsomhalvt in mig själv till Matildas släkt och midsommarfirande på midsommarafton, mysigt med trevligt sällskap och tokmycket mat! Kan knappt bli bättre! Kikade en sväng nere på Kvarnis oxå där det var hyffsat drag!

Klassikern: blåsten tar tälttaket och det börjar regna så vi får sno åt oss allt och springa in och äta istället!




På Midsommardagen vaknade jag upp brevid en blond lång o fin sak, hade sån tur som fick sällskap av Matilda ;) Mot kvällningen körde vi förfest med tjejerna hos mig sedan blev det Jössebo och allt vad det innebär, kul kväll!

Vi + Amanda :)
Igår hängde vi här i solen halva dagen, sedan vidare till Jessica för pizza och mera mys och innan dagen var slut hade jag hunnit med att hänga med brudarna hos Carro oxå, perfekt bakissöndag!

Idag har jag lunchat med Ida och Carro och ikväll har jag vart ute och gått med Matilda :) Som sagt, jag lever och frodas! Puss på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0