Okej..

..nu behöver jag er hjälp! Letar efter ett fyrkantigt vardagsrumsbord (eller vanligt bord, är ju bara att kapa benen annars), spelar ingen roll i vilken färg det är för allt går ju att måla vitt ;) Huvudsaken är att det är fyrkantigt, större än 1x1, och påminner om det här bordet nedan i själva stilen lixom.. Kikade på Erikshjälpen idag men där fanns inget, har letat överallt på internet, finns inget. Eller jo ett, helt perfekt såklart, för nästan 3000 kr.. det tar vi! inte. Så tips mottages tacksamt! Och ja, det kommer bli mycket prat om heminredning nu här ett tag ;)




Kommentarer
Skrivet av: sofie

Jag letar efter ett bord som du har på bilden. Något liknande.. Vart har du fyndat ditt? :D

Datum: 2010-07-29 Klockslag: 19:35:21
Bloggadress: http://zofiesblogg.blogg.se/
Skrivet av: sofie

Ja vilken tur du har haft då :P Jag har letat på erikshjälpen på en massa loppisar men hittar inget.. Säg till om du ser något =) För jag ska då ha ett bord :P

Datum: 2010-07-30 Klockslag: 08:04:01
Bloggadress: http://zofiesblogg.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hej Evelina! Jag hamna här igår genom facebook. Och såg att du letade ett bord. Jag skriver för att jag såg ett bord som var nästan så som du ville ha det på blocket. Men bordet var i Hofors och hade en glas skiva. Men här kommer länken i allafall :) http://www.blocket.se/gavleborg/Vitt_fint_soffbord_28668162.htm?ca=5&w=1 Vet inte om det funkar. Men annars kan du nog leta rätt på det. / Therese Svensson

Datum: 2010-07-30 Klockslag: 10:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0