Nipprig

Fattar inte hur jag ska klara mig en månad till, eller jo klart det går bra att bo hemma, det har funkat bra hela tiden tycker jag. Men nu ser jag fram emot flytten nå enormt, vill börja inreda mitt lilla hem nu! :) Måste bara komma på hur jag vill ha det och bestämma mig för det. Eftersom det inte är så stort måste jag tänka en hel del på förvaring och såna praktiska lösningar så det blir rätt men snyggt och hemtrevligt! Imorgon är jag ledig så då blir det nog en sväng till Erikshjälpen, önskar jag har änglarna med mig så jag hittar soffbordet jag har på bild i huvudet ;) Nästan så jag hoppas det blir dåligt väder för då kanske jag kan åka på Majas café och köpa massa fint jag såg där sist, och så vill jag till lägenheten och mäta och planera.. Fasen, en hel månads väntan..




Kommentarer
Skrivet av: ♥ mikaela

Vad skoj :) Jag längtar tills jag och Johan har råd att åka på IKEA, och köpa grejer så att vi kan inreda Elsas rum ordentligt. :) tihi. Men en månad går fort ska du se :)

Datum: 2010-07-27 Klockslag: 22:04:14
Bloggadress: http://ingamikaela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0