Ledig dag och två dagar kvar till semster!

Har haft en riktigt skön dag. Började med att städa här hemma, sedan åkte jag, Jessica och Rebecka till Kygelvallen och promenerade en mil, härligt! Slängde kull mig i en solstol när jag kom hem och läste Snabba Cash, vill inte att den ska ta slut! Lagade mat till familjen sen kom Matilda, vi hämtade upp Sara och åkte på Ica och köpte choklad och jordgubbar. Myste i Öjeparken till solen gick ner! Sen dess har vi suttit hemma på Saras altan med Lisa och Jessica och bara vart. Älskar att bara vara!
Grämjer mig lite att det ska bli kanonväder imorgon, men jag har bara två dagar kvar till semstern så det får vara! :) Jag har beställt strålande sol i tre veckor framöver, det kommer bli kung!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0